En header iväg från ny designBack to the top

Nu har jag suttit och pillat och haft mig till MAX med en ny bloggdesign. Ja, allt jag gjort är ju och tagit en mall och manipulerat den lite. Men sen är det allt pillet med marginalerna och att lägga in alla funktioner som jag har i den gamla i den nya igen...den är nästan färdig, men bara nästan. P ska göra en header till mig eftersom han kan sånt dära, men det ska finnas tid till det också. Håller tummarna...vill ju ha en ny tills jag resor.

Se testbloggen här: http://linabina.blogg.se/testbloggtva/?tmp=16054057

Kanske är den lite mörk, kanske ska side vara vit oxå och kanske ska jag skippa guld? Nu är jag så trött så jag kan inte tycka så det kan väl ni göra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0