Ett ljus i mörkret...en möjlig lösningBack to the top

Prata precis med M som också ska till LA ovh haft lite klabb. Hon och hennes kompis hade samma skolkod så vi antar att det är en kod för skolan man ska gå på och att det står samma kod i mina papper. Så jag ska prova och använda den, men måste vara där det finns skrivare. Ska nanna hos Marie och håller tummarna på att de har skrivare :) annars får jag leta upp ett internetcafe...det är ju trots allt Sthlm.

Mår illa som tusan här på tåget och gottet lär nog inte gå ner...ändå åker jag "rätt håll" ...film snart för koncentration...och sätet bredvid är numera taget...men det är inte så värst trångt...så länge det inte är en smelly så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0