Fint sätt att spendera 1 jan...Back to the top

Skulle göra en lista som jag brukar över mina mål med 2010 typ, men palla, det som händer händer. Jag ska ju leva i nuet och förvisso planera lite, men en lista ska jag försöka motstå att göra. Jag älskar att göra listor!

En fint sätt att spendera första dagen på året, bakis, sliten och framför datan. Börjar dock ana att jag faktikst håller på att bli sjuk istället. Lite katastroffilm 2012 nu men får se om jag orkar, håller på att somna.

Imorgon ska jag iallafall försöka ta tag i röran här på rummet och organisera så jag kan packa upp och packa ner sen ska jag kolla över så jag har allt till visummötet. Nog lite mer papper att fylla i och en bankräkning att betala. Nu nojjar jag bara över att skolpapperna fortfarande inte kommit och de måste jag ha till ambassadmötet. De andra tjejerna fick boka om sitt möte.

Nä nu vill jag bara till solen...det var fan -8 igår när jag åkte in till Tulle, sjukt juh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0