Fixa och fikaBack to the top

Idag skulle det minsann fixas men dagen började inte så vidare bra då jag glömt bankgironumret till ambassaden och skatteverket flyttat på sig. Jag fick iallafall skickat efter ett nytt bankkort efter att ha spärrat det då jag fått koduppenbarelser, men inga rätt....tydligen ;) Skatteverket har nu slagits ihop med försäkringskassan ute på stationen och de hade till och med samma kö. Så jag som skulle hämta ett personbevis som tar en minut fick vänta i samma kö som alla "försäkringsmöten"...idioti. Ett par killar lät mig gå före när det var deras tur :) Foto är uppkollat, men tas imorgon...oh detta börjar ju likna något.

Det blev det vanliga :) fast plus scones cream cheese idag, annars blir jag mätt på en FRAPPE...

Sara messar: "Hur gick det för nannyn idag? Kom hon upp i tid? :)" Mina vänner vet hur de ska få mig att le :) Senare blev det en lång chill fika med Sara på Espressohouse, det är fint att bara sitta och snacka skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0