Fox och Ronaldo för ArmaniBack to the top

Då har Ronaldo och Fox tagit över modellandet från the Beckhams. Jag tyckte faktiskt att de fick fram riktigt bra bilder trots att Vickan är på tok för smal.

Fox fick också fram jättebra bilder, MEN hon kan lika bra botoxa ansiktet i det uttrycket för hon använder absolut inget annat än ett...sen kan man kalla den magnum, blue steel, ferrari, men det är precis samma uttryck...sexigt men tröttsamt, men fan va het hon är...även om jag inte håller med om världens...men sen ser hon ju också långt ifrån ut som sitt orginal.



Ronaldos bilder är däremot worse of, ja killen ser ju bra ut och jag har inget emot att han och Fox kastar käderna ;), men det kan ju också vara ett kasst crew runt om hans photoshoot haha.

Denna bilden är ju bra hehe ;), men vet inte om man ser att det är Ronaldo alltså. Jag har sett bara denna bilden innan utan att registrera över att det var han iallafall.

Jag är för att killar är aningen metrosexuella också, men ska de köra jeans och bräda looken så här så får han ha lite ojämnare linjer på ögonbrynen och lite less make runt ögonen tack. Ser nästan transit ut ju!

Denna bilden är bara kass hur avklädd han än är, jag skratta när jag såg den...vad tänkte fotografen här lr är det bara Ronaldo som inte kan pull it off?

Haha...jag kan gästa Top Model ju som mean judge ju ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0