From hotel to plazaBack to the top

Vi bodde på hotell i Venice tills i lördags när vi flyttade in på the plaza. Dock så är jag lite off med uppdateringen via bilder eftersom jag inte kan använda min data, utan får använda Catrins.

Utsikten från the rooftop på hotellet där vi bodde i Venice...

C hade en hel del grejor att få ner i väskan när vi lämna hotellrummet, detta är hennes sida.

Detta är när hon packar upp i vardagsrummet, kan ju påpeka att den andra hälften av hennes grejor ligger inne i sovrummet när denna bilden togs...hmm jag som tyckte jag hade mycket grejor med mig. Vi hängde in grejorna i garderoben...C.s sida är rosa och rosa med en touch av leopard...min är svart och svart med en touch av hmm svart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0