Haiti och dess barnBack to the top

Jag skäms faktiskt lite nu när vi tittat på tv sändingen för att hjälpa Haiti. Försökte zappa förbi, men den var på tio kanaler, och det var så många kändisar som sjöng bra låtar så vi höll kvar. Jag har ju haft en hel del att göra, men jag har nog ignorerat det med flit. Jag hade ingen aning om att det var så stort just för att jag ignorerat det. Nu har jag sett galan och hört om alla hemlösa barn. De var 380 000 innan jordbävningen och det är svårt att säga hur många det är nu, men det är många. När de visar bilderna vill jag adoptera dem allihopa, det gör ont i mitt hjärta. En flicka påminde mig om T1 och jag kände nästan för att börja böla. Nu kommer jag inte sova i natt, alla mina tankar kommer att gå till Haiti och dess barn. Kanske borde jag flyga över och hjälpa, vi borde hjälpa. Det var lättare att ignorera, men att vara ignorant är inget jag önskar.
 
Barnen på denna bilden må le, men det är inte så det är i Haiti nu. Jag vill adoptera NU, men det kommer en dag för det också och kanske då blir det från Haiti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0