Halvproduktiv dagBack to the top

Dagen började med att jag sov bort halva! Sen hämtade jag mitt visum och köpte smågodis till "frukost". Sen var jag och mormor och köpte ett par billiga läsglasögon som mina föräldrar får skicka så fort jag har en adress. Det var bäst att ta med mormor, hon har glasögon koll. Fikade hemma hos mormor och morfar och fick i mig två kanelbullar och sen mötte jag upp Nina på espresso house för en liten frappe. Det är alltid lika trevligt att prata loss med henne :) Fick även lämnat in ett par skor för omklackning som jag ska ha med mig...detta får ju räknas som en halvproduktiv dag. I matväg fortsatte jag på smågodiset som nästan precis tog slut...

Imrn ska jag försöka mig på en helproduktiv dag, vilket innebär upp i tide. Ska verkligen försöka sova nu, men jag har en känsla av att det kmr att bli ett långt tråkigt försök och att jag kmr sova så länge det bara går imorgon när jag väl somnat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0