HeffaklumpenBack to the top

Förra helgen i hbg så fick jag en flaska i bakhuvudet och det var iförsig inte mitt fel, men ändå, gjorde sjukt ont. När jag ska böjer mig för att sätta på vattnet i duschen och ska ställa mig rakt upp igen så slår jag bakhuvudet i en vass hörna på ett skåp dåligt placerat...fatta vad ont det gör, specielt i kombination av hur öm jag redan var där efter flaskan. Blev helt snurrig!

Igår så skulle jag inviga vår nya tvålpump som C ville ha för den var så gullig och man måste ju vrida upp själva pumpen först för att den ska funka. Bara det att där jag håller andra handen slutar den metalliknande korken som snurrade också och skar upp min tumme. Jag gick ut i köket med blod på tummen och sa "I cut myself on the soap"...folk trodde fan inte jag var klok, hur skär man sig på tvål liksom, men jag fick ju utveckla det hela och först när jagvisa flaskan förstod dem det möjliga. Det ville inte sluta blöda så jag fick ett rosa hello kitty plåster av C som jag tidigare på dagen mobbat när hon tvunget skulle ha dessa plåster när vi var och handla det nödvändigaste...tjii fick jag...det blev tydligen nödvändigt när heffaklumpen är igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0