I år blir vi 25...Back to the top

Jag är givetvis fortfarande 21 ;), men annars i år fyller min årskull 25 år och jag vet en del som nojjar (bla Suss hehe) och en del som inte. Problemet är att de som inte nojjar har sitt på det torra. Klar eller nästan en klar utbildning, är med killen de nog vill vara med resten av livet eller givetvis är glada singlar, men de har ingen prestationsångest med vad de gjort av åren sedan studenten. DET HAR JAG! Man kan ju säga att jag tog några steg tillbaka helt plötsligt...

Men vad fan...vi får se vad det blir av det....jag fyller 25, men inte en dag äldre ;)
Jag tänker lite så här nu...om jag ändå ska jobba med kanske samma sak tills jag är 65 år så ska jag väl passa på att njuta nu och att det gör inget om jag drar ut på det lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0