I kjollan som när man var liten :)Back to the top

När jag fått ut T2 på isen...efter att ha glömt påminna han om att ta av skydden och han går ut och ramlar med dem på isen...oops...gick jag direkt till kiosken. Jag var nöjd med min insats och tyckte jag förtjäna godis.

En sån...ett salt ess, ett surt ess, en patron, en röd klubba och en sån...och ett kexchoklad...och en festis ;) (Man dör lite på insidan när man får saker som är less sugar, vem vill ha godis och festis med less sugar!? förstör ju upplevelsen bara, knapra morot då vet ja)

T2 kalla på mig för att jag skulle ge han vatten och såg mitt godis och sa aja och föräldrarna tittade på mig som om jag var barnet själv hihi...Mums. Efter träningen och när jag förklarat för T2 att han inte kan tvåla och shampoonera sig när han är torr så blev det en fika till...chokladboll till mosti...korv, pucko och kexchoklad till hockeyspelaren. De andra barnen får inte gotte en tisdag, men T2 är ju faktiskt med mosti idag och mosti är en gottegris...:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0