Ishockey med T2Back to the top

Idag var det mostis tur att ta T2 till sin ishockey :) Jag skulle köra SAAB kombi med alla barnstolarna och hela köret, men det visade sig att sätena var inställda efter T3.s barnstol och kunde därför inte justeras och jag nådde inte fram att köra hihi. Avvis på de cm min syster är längre än mig! Fort som attan fick jag hämta mina föräldrars bil och slänga in stol, barn och utrustning där...inte mycket tid att förlora.

Mostis snygging...

Mina föräldrar har i efterhand beskrivit mig och min storebror som sköldpaddan och haren, mig fick man truga och jag gick lr går såå långsamt ;), medan bror försvann som en pil så fort man vände bort blicken. Jag vet då inte hur jag ska beskriva T2.s långsamhet om jag är en sköldpadda...sengångare kanske!? Om jag har min egna lilla värld så har han en ännu större hihi...

Och när han tror att jag inte vet hur man sätter på utrustningen...och allt ska tas i hans luuugna ordning. Bråttom hade vi och det var inte läge att ha brått på snöiga vägar så klä av han och på han illa kvickt fick jag göra, men hockey blev det iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0