Jag borde skjutas...Back to the top

Jag är så knäppo nu att jag bara vill lägga mig på rygg och dö. Hur kan jag sabba saker såhär, det är inte möjligt. Papperna ska hämtas i Sthlm en timme innan ambassadmötet tors morgon, men i dessa papperna finns koder till I-20 formuläret som har en avgift som måste betalas. Kilroy mejlar mig en kod och nu när jag i lugn och ro ska betala den så visar det sig att jag behöver 2 koder och imorgon är Kilroy out of office. Hade jag bara fått tummen ur baken och gjort detta innan idag hade där varit utrymme för detta misstag, men nej, Lina gör sånt mitt i natten.

Om det går att betala feen en timme innan mötet vet jag inte om det är möjligt...men det är enda utvägen nu. Hmm så dags att boka om ambassadmötet en timme innan när jag redan är i Stockholm. Nä, jag borde skjutas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0