Jag har för bra syn!?Back to the top

Gjorde som sagt en synundersökning för att skaffa mig ett par läsglasögon så jag inte ska bli så trött när jag pluggar. Efter undersökningen fick jag höra att jag hade alldeles utmärkt syn, ingen skillnad alls sedan förra gången...att jag rent av hade för bra syn...jag som inte ens äter morötter ;) Han förklarade för mig att man normalt iallafall hittar något fel, iallafall på ena ögat...att han kunde tagit vem som helst utan glasögon ute på gatan och hittat ett litet synfel, men att jag var helt felfri.

Jaja, får väl vara lite stolt då...något jag är bra på haha...att se :)
Brillorna får ni se när jag får dem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0