Måste begränsa min packningBack to the top

Jag har satt lite limits på vad jag får ta med mig till LA, men det går inte så bra. 3 par shorts, 3 kjolar, 5 klänningar, 5 par skor osv. Problemet är att mina begränsningar funkar inte riktigt. Lade fram tre korta shorts, men de långa får komma med för sig, de är ju i en annan längd och kan ju inte inkluderas i den 3 kvoten. Det samma gällers skorna, 5 par, men jag kommer inte att räkna med flip flopsen och ballerina skorna, de är ju så lätta ändå. 5 klänningar kommer att gälla festklänningar och inte de där simpla klänningarna man har till vardags och till stranden.

Vad man kan övertala sig själv och hitta på ursäkter för att gå runt saker...en limit borde bara vara en limit...vi får se hur det går. Får väl ha någon av tjejerna över till att hissa och dissa packningen lr något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0