Myskväll och chaufförBack to the top

Jag och tjejerna möttes upp i stan för att handla lite svenskt gotte...mums och hyra en film för att mysa hemma hos Li. Det slutade med att vi snacka så mycket skit att vi aldrig såg filmen ;)...så kan det gå, och nu ska filmerna tydligen lämnas tillbaka dagen efter igen. Dyrt! Hade dock redan sett filmen i London där jag hyrde den OCH betala förseningavgift på den...lite ironi att betala hyra för den IGEN i Sverige, men jag var den enda som sett den och det var enda filmen bara EN hade sätt så jag fick ställa upp.

hehe...denna bild är lånad från Saras blogg, jag måste allvarligt ta mer bilder på min vänner, de vi tog sist är för säriga ;)

Lämna Li kl 2, men skulle vara chaufför och hämta lillebror med vänner kl 3 eller lite över.
Kändes inte så lönt att köra hem och skulle be dem avsluta tidigare, men hitta en polare att köra hem och snacka med för att fördriva lite mer tid. Halv tre fick jag tag i lillebror, men ingen ville ju avsluta tidigt och det blev att jag kom hem halv 4...frusen...that's what you get for being the chauffer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0