Nyår är nyårBack to the top

Egentligen är jag inte så förtjust i nyår för det är så tvunget. Men igår hade Tulle, Sara och Gabbi styrt ihopa en trevlig middag. Vi var 11 personer som åt och drack gott och Lina fick lära sig att jag inte skulle ha gått ut, utan varit kvar hemma hos Tulle. Är man på en trevlig fest så ska man minsann stanna, men jag är ju inte den enda som gjort det misstaget. Jaja, får jag ha det i bakhuvudet till nästa gång.

Idag är man allt bra sliten och även om 2010 innebär nya tag till ett bättre år så får jag lite ångest av tanken också. Tiden bara rinner iväg känns det som och man borde ta vara på den mer helt enkelt. Sen kan jag inte låta bli att tänka att det händer grejor i mitt liv och saker som nyår som jag är så van vid att dela med någon. Det känns bara lite konstigt ibland.

Tack för en trevlig kväll tjejer och killar och ett extra tack till A för att jag fick låna hans ena vante vid 12 slaget...lifesaving :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0