Pussy Wagon och Optimus PrimeBack to the top

Ja, jag är nog helt störd när det kommer till filmer och filmvärlden, men på väg till bilprovningen fick jag mig ett skratt när en stor gul bil kommer emot mig som påminner exakt om Pussy Wagon i Kill Bill. Stod ju inte det på den, men jag kunde riktigt se det framför mig haha.

Sen igår på motorvägen när det var mörkt så såg jag en lastbil i den mötande filen som var blå och röd och detta kunde jag se fast det var mörkt för den hade coola lampor som lyste upp den ståtligt. Jag tänker på slutet av transformers där Optimus Prime säger att de är kvar på jorden i olika skepnader och vakar över oss och fastslår att den bilen var nog Optimus Prime eller iallafall en transformer haha. Ohh..vad jag skulle vilja ha en bumblebee...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0