Så tokigt det kan bli...Back to the top

Vi såg på TV häromdagen och kommenterar att granar i USA alltid ser så fylliga och fina ut. Att det snarare är buskar och riktiga trädsaker än våra taniga granar.

Gabbi säger: "Det finns en anledning till att det där heter X-mas TREES och inte X-mas GRANES" ;) hon en fin den där Gabbsan.

Sara frågar mig på msn: "Är det möjligt att boka sin "språklärare" en hel dag dagen innan inlämningen av uppsatsen?"

Jag svarar: "Det kanske är lite i sista stund Sara och det kanske är fler elever som vill träffa "språkläraren" så du kan nog inte räkna med att du kan ta upp hela dagen."

Sara: "Öhh...du fattar att jag menar dig va?" (Jo någonstans just innan hon skrev detta gick det ev. upp gör mig hehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0