Sightseeing och kaosBack to the top

Jenny är här och det är sightseeing på schemat. Vi har redan varit nere i santa monica och gått runder och de är sååå fint. Tog även en spinn i hjulet ute på piren på kvällen, så fint. Igår var vi i Hollywood och följde stjärnorna på walk of fame och vi var ju tvugna att hitta Marilyn Monroes stjärna så Jenny kunde fota sig med den.

Vi blev intervjuade till en late night talk show som tydligen var väldigt känd här haha. Jag vägrade, en Catrin ville inte göra det själv och jag fick ju sluta glötta mig. Kan ju inte ha kamerafear när jag är i Hollywood ;) Nä, men det blev helt cp och jag hoppas att dem inte har med oss och till er kommer jag inte säga vilken show det är.

Annars har det varit kaos! Jag har inte skrivit pga sightseeing och att vi har inte kommit överens med våra roomies och igår fick vi säga att det inte funkar. De blev ju sårade och vi är ju inga monster, så de får bo här i helgen. Men det har verkligen inte funkat och då känner vi att det har verkligen inte varit från vår sida.

Nu packar vi till Las Vegas mitt i allt kaos...och jag får försöka uppdatera om där är internet. Ska köpa adapter och mobil idag, men det har jag sagt varje dag...det har baar varit KAOS.

Har så många bilder att visa er så fort min data kan ladda och har internet i Vegas...

Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0