SMC nojjarBack to the top

Nu har jag fått mitt visum så nu har jag slutat nojja så mycket, men jag antar att det finns en massa andra grejor att nojja över nu istället, bara det att jag inte tagit tag i det. Tyckte jag förtjäna en nojjefri dag igår! M har möte på måndag så nu är det hon som är nojjig och jag om någon förstår ju det som nojja enda fram i luckan. Må jag tillägga att jag i sista stund där inne fick veta av en tjej att jag hade fel personbevis...ahhh...men det gick bra ändå. De är tuffa, men nog inte så tuffa som vi tror, för de tjänar på att vi åker in i landet och vi är trots allt svenskar. Du måste nog verkligen ha fuffens för dig och fyllt i något motsägande i papperna för att bli nekad.
SMC here I come :) :) :)

Ja, då kansk eman ska ta och läsa igenom SMC papperna jag nu har min ägo och börja nojja om något annat då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0