Tack fina vänner...Back to the top

Det var inte mycket tid mina vänner hade över i sina scheman nu när min Sverigetid rinner ut, men ändå så tog de sig tid att en sen kväll handla gotte, snacka skit och se film med mig. Gabbi hade stängning (och sin första dag som platschef, power) och Sara en sen match, men sen var de givna. En extra surprise blev att Elise tillkom och att Tessan som skulle upp för att flyga till Gran Canaria om fyra timmar kom förbi för att säga hejdå. Finisar! Sa jag att vi åt gotte och snacka skit ;)

Gabbsan...aka...The Boss...Grattis

hey...you...yeah...you I want ;) Grattis till examen Sara

Elise...hon har fin fint bling bling på fingret ;)

Tessan...Tisse Fisse...njut av semestern...u deserve it

Ni är så fina, tack för att ni finns...

Kommentarer
Postat av: l-o

Kärlek vänner, kärlek!

2010-01-17 @ 20:17:47
URL: http://saralo4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0