Tåg och flyg bokat...Back to the top

Nu är ett tåg bokat på dagen upp till stockholm och jag har internet hela resan :) sovplats får lösa sig. Det visade sig att jag var så trött att jag klickat in sthlm C när jag kolla biljetterna istället för sthlm nybro som innan. Det var samma biljett, bara det att ena destinationen visade den och andra inte, men när man väl tryckte på den så fanns den inte på den andra heller, så jag har tittat på en biljett som inte finns...inte konstigt det blev tokigt...SJ mög.

Jaja...600 spänn tåg dit på 5 tim med internet och 1 timmes flyg hem för 499kr....trodde aldrig jag skulle säga detta men jag längtar tills jag är hemma igen...om jag ens har ett visum med mig hem...

Sova nu, duscha och snabbpacka imrn för det bär av redan vid 2 tiden från stada.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0