TeknikhandikappadBack to the top

Min dator funkar inte för att jag kan inte ladda den. Sladden går helt enkelt inte att plugga in i adaptern så jag får gå på en liten hunt och leta efter en där det funkar. Hårfön och plattång hade jag inte behövt ta med för de funkar inte pga voltskillnaden...whii...kill.

Telefonabonnemang är ruinerande och med det vi hitta fick man en telefon, men det visade sig att min stenålderstelefon är bättre än dem så han tyckte jag skulle sätta simkortet i min svenska tele bara...what. Har inga pengar på telen så jag och C får mötas som på stenåldern...bestämma en tid och plats.

Hade nästan 200kr på telefonen, men efter ett kort samtal från C och 5 sms senare så var det slut. C.s mamma messa idag att C ringt för 4800 kr på sin telefon...crazy. Ska köpa vilken plastskit som helst imrn och bara ha ett amerikanskt nummer även om det också är dyrt. Något bloggande från mobilen blir det INTE...jag som såg fram emot det. Jag är strandad med skittelefon och skitpriser att ringa för så länge jag inte vet var jag ska vara i världen under en längre tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0