The LA dominoeffectBack to the top

Allting med förbredelserna till LA går inte så bra...och det är ju klart, det är ju mig vi talar om :( M fick boka om sitt ambassad möte för att hon inte fått papperna från skolan som innehåller ett antagninsbesked och ett formulär man måste ha med sig till ambasaden. Mina papper har inte heller kommit och kommer inte dem på mån eller tis, (skitonsdag är röd dag) så är jag körd.

Då får jag boka om ambassadmötet optimisktiskt uppskattat till slutet av januari, flytta min registrering till februari och betala för att boka om mitt flyg efter datumet jag får där. Ett fel gör att planeringen rasar som dominobrickor.

Nu håller vi tummarna om jag får papperna i tid...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0