USA i all ära men irritation känner jagBack to the top

  1. Varför kan inte taxes vara inräknat i priset...tänk om vi skulle lägga på moms efter alla visade priser i Sverige...kaos...allt kostar mer än vad som står.
  2. Varför kan jag inte köpa en i-phone utan deposition och två års crappy abonnemang och varför är det bara at&t som får sälja den...crap. Inga bra abonnemang eller telefonkort är här...ruinerande. Det lönade sig med den gamla i-phonen, men med den nya så kmr man inte runt.
  3. Varför använder dem checkar...vi måste lösa in alla pengar till boendet på checkar...kill u...bara ge oss ett bankkonto lr dra våra kort lr nått förutom check.
  4. Det var säkert en fjärde grej, men hmm...jag behöver ju inte leta fel ;)

    Jag gnäller inte, jag bara vädrar hehe...cause otherwise I love...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0