Vårdnaden om barnen ett tagBack to the top

Mina små älsklingar ska var här hemma ett tag eftersom deras far ska flytta och renovera. Vi skaffa dessa små kottarna och ja, de är väl våra barn kan man väl säga. Vi har ju bollat dem lite fram och tillbaka, men jag är ju utomlands mycket och skaffar säkert inget permanent boende större än en etta på länge ändå, så den fulla vårdanden har gått till honom. Lite tufft är det och konstigt känns det för jag har varit illa tvungen att ta avstånd och här är dem nu :)...och sen måste jag ta avstånd igen :( De är döpta efter mina (våra) laster...Festis och LaLa :)

LaLa och Festis i Schweiz

LaLa är en BAG och SHOE lady...och äter stickat och strumpor som en hund

Men ölflak går också bra...allt man kan krypa ner i och sniffa i....

PlutteFestis i papperskorgen...

Festis och hans pappi nannar...

LaLa har en sugardaddy ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0