Vi har flyttat in i var alskade lyaBack to the top

I morse flyttade vi in i var lyxiga lya och vill bara skrika av lycka, vi alskar verkligen den. Problemet nu ar att vi inte har nagra mobler, men man ska ju se det fran en positiv vinkel, att vi faktiskt har tak over huvudet. Jag har ingen sang, men en bubbelpool och ett gym till att underhalla mig ikvall om inget annat. Uppdaterar med bilder sa fort vi far igang vara egna datorer, C.s som knappar sig och min som inte gar att ladda annu. Maste hitta en adapter med stort hal NU. Nu ska C fa sin "kille" att kora oss till Ikea sa vi kan ata pa tallrikar iallafall ;) och jag hoppas att hemkorning inte ar allt for dyrt.

XO XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0