A walk in mess...Back to the top

Idag har jag skullat handla till tjejmiddagen imorgon och min kusin har hjälpt mig. Men efter ett besök hos mormor och morfar så sade min hjärna stopp, den gick på semester. Jag blev så trött att Sophie och hennes kollegor på CG måste tro att jag är helt jävla störd haha. Sova var allt jag kunde tänka om ens det.

Detta är inte ens hela röran, men jag har hängt in lite i garderoberna :P

Men nej, det finns ingen tid till att sova, jag måste förbereda tills imorgon och tills jag flyger. Steg nummer ett är då att sortera alla min saker. Vet att jag skrivit att jag skullat göra det innan, men hey, it's me. Helt ärligt vet jag inte vart jag ska börja. Min mamma lös av glädje när hon visade min lillebror gamla blåa rum och presenterade det som "the walk in closet" nu när han flyttat, ja det var innan mina grejor :P...nu är det en walk in mess, med kartonger och säckar och massa kläder, skor och väskor på golvet. Tur att jag sover i ett annat rum...hmm som inte heller är helt städat. Ska ta tag i det...jag har inte ens packat upp hela min resväska sen jag kom hem, det är illa. Take it all when I don't see and throw it away.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0