Fanimej den sötaste "brannaungen" jag sett...Back to the top


Usel som jag varit på att blogga så ligger jag väl typ helger efter. Här kmr lite från la Karnevala. På torsdagen började vi med tjejkväll hemma hos Gabbsan också fick hon visa upp sin nya lya som inte är så ny längre haha. Där sussade jag även gott den natten. Vänster sida är både min och Crilles...eller jag vill faktiskt ha det till att Gabbi sa "Crille tar din sida inatt Lina" haha.

Tryck var det iallafall denna torsdag kväll...sommartider hej hej. Köpte världens godatse langos på hemvägen och en kille säger till oss att inte äta dem för då blir vi tjocka, Gabbi sa till han att han ändå såg ut som ett krockat skithus och fick ha en trevlig karneval...LMAO. Gabbi skulle byta sin langos mot allt möjligt på folk och sen började vi sälja varandra!?

Tar vad man har...whisky red bull blev det när Dalarna kom på besök en sen kväll. Hört att det är en polsk grej. Fint!

Roligast var när jag på torsdagen träffade en av pappas arbetskamrater och han kunde knappt tro att jag var dotter till min pappa om man kan skriva så. Han bjöd mig på en drink och sa "Du är fan i mig den sötaste brannaungen jag sett". Haha...brannaungen...ja då är har jag ett nytt fack...snygg dotter till en brandman :P


Fredagen kom min Dalatös Jojjan med sin vän Emma, dock efter elva någonting. Jag hade styrt upp min kusins lägenhet att förfesta och sova i. De skulle egentligen till Båstad, men stor risk att Jojjan skulle ha kommit till kubben då. De hade iallafall skit kul här. Lördag dag blev det kubb och grillning hemma hos oss och sen drog dem vidare till Båstad. Själv hoppade man Båstad och satt och mös med några av mina tjejer på Tessans balkong...myssssss. Fick en jävla bra grogg av Tisse Fisse :) Sen var hon en ljuvlig GPS med min telefon som inte har GPS ;) Shaka loss lite hade inte varit fel den kvällen, men vi gick aldrig in någonstans. Tessans soffa var så skön att jag sov till halv ett på dagen...sliten efter helgen eller vad :P


Wanna taste? Skulle packa ner detta om jag kunde...och btw...amerikansk dressing finnes icke i usa, snopna vi blev. En grillkrydda ska ner i väskan iallafall :)

Älskade storebror var hemma en dag :) Behöver jag säga att det är en älskad Corona till höger :P

<3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0