Freeway is freedomeBack to the top

Fast jag blev motvilligt körd till flygplatsen av Max den 17:e juni så glömde jag för ett tag bort vart vi var på väg. Vi körde på motorvägen med taket nere, vinden i håret och solen i ansiktet. Där satt jag med mina nya converse uppe på instrumentbrädan, brillorna på och grym musik...det var livet...det var frihet. Älskar den känslan...

Varje dag jag kör till jobb så skruvar jag upp musiken och sjunger som en galning och kör lite som en galning. Jag vet att man inte ska köra för fort, men jag kan inte låta bli. Åhh vad jag hade velat vara en race car driver :D
Nu går det inte och vara riktigt så racer som jag vill i pappas volvo...kunde haft lite mer hästkrafter. Tackar vet jag när jag körde audi tt:n, det var fina hästkrafter och en snygg bil...älskar de nya audi.

Men jag får ändå den lilla känslan av frihet när man kör till bra musik även här i Sverige i pappas Volvo ;)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0