I don't need no man got my kicks for freeBack to the top

Det är så mycket att fira denna månaden :) Me me me...

1.) Först ska det firas att jag varit singel i ett helt år. Nu behöver vi inte vara exakt på dagen, vet bara att det var i början av Juli. Jag har sagt att jag iallafall ska vara singel i två år minst och de två åren får jag vara ego...ego...ego. Har alltid tänkt på andra, men detta året har varit mig och det har jag förtjänat.

2.) Ser ut som jag flyger tillbaka till LA den 11:e, eller rättare sagt till NY för en weekend och sen till LA.
Jag och älskade Jojjan :D Så jag ska fira att jag bara ska jobba i typ en månad till, men som en galning, 6 dagar i veckan...ihhh...men allt ska gå till bilen jag och C ska köpa när vi kommer tillbaka :)
3.) Sen i slutet av månaden så fyller jag hela 25 bast och det ska firas med mina tjejer och en bbq här hemma hos mamma och pappa i trädgården. Orkar inte ha en stor fest för en massa folk som jag bara säger hej till när jag är hem om. Nä, I want to celebrate with my true friends like back in the days när jag var "liten" och jobba i 4 veckor och lade alla pengarna på en fet fest med mina 30 närmsta tjej kompisar, inte 30 denna gången dock. Lite spex ska vi väl se om jag kan hitta på också som förr. Haha...Känner ni alla regressionen eller :P
Let's celebrate...älskar JULI månad för den är min, den är jordgubbar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0