It's booked, it's happening, it's my ticket out of hereBack to the top

Då är äntligen biljetten bokad. Den 12:e augusti 11.05 så flyger jag och Johanna <3 till New York <3 för en weekend innan vi kommer hem till Los Angeles den 16:e <3. Vi var ju bara tvugna att stanna till i NY...it's my birthday gift to myself :D Det ska bli så himla kul att äntligen få uppleva den staden och bara tanken på att snart vara hemma i LA <3...ihh.

Haha, vi var några riktiga fån som skrev i allting samtidigt över telefon...och bara...oki nu trycker jag, ahh men då trycker jag också. Bara det att min betalning gick igenom och inte hennes haha...ihhhh...va fan...hon fick göra om det så funkade det och jag kunde pusta ut...i någon minut stod jag med en biljett själv till NY haha. Vet inte hur många gånger vi checkade att vi hade samma datum, samma flyg, samma tider...men det är bokat och nu är vi så pirriga i magen att vi inte kan sova.

THIS IS YOUR ELECTRONIC TICKET FOR MS LINA B***

Kommentarer
Postat av: Emilianjohanna

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-01-14 @ 14:14:48
URL: http://emilianjohanna.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0