Jag är chockad...verkligen...och dumBack to the top

Alltså jag borde nog köpa en bok som heter diet for dummies. Tydligen har jag alltid älskat allt som givetvis har mycket fett haha och mycket kolhydrater. Kanske har man sagt lite då och då genom livet att man ska banta lite, gjorde jag det....nä...behövde jag det...nä tror inte det. Nu behöver jag det dock för att komma i mina kläder, så jag har försökt lära mig lite om allt det här med kalorier, kolhydrater, protein och fett.

Kanske ska jag önska mig denna i födelsedagspresent :P

Men hallå...jag är helt blond på detta...jag tittar på innehållsförteckningar och skriker till...ahhh...där är ju sånt i allt och inte lite. Sen kommer det till: vad är kolhydrater och protein?...När jag frågade mina roomisar det för ett tag sen så dumförklara dem mig. Men jag har ju aldrig tänkt riktigt på vad jag äter, så jag har inte behövt veta. Nu måste jag veta, varav jag hade behövt en sån där dummie bok så jag kan sluta skrika...ahh...åt allt. Vet ju inte vad jag ska jämföra med heller...vill helst bara att det ska stå 0,1 på allt ;)

Jag saknar min älskade pasta som varit min drog hela livet, jag saknar min ketchup full av socker och skit. Idag så tänkte jag för en stund att nä, detta är ett skämt, någon har krympt mina kläder helt enkelt :P I wish...Vågen landade på att jag gått upp 11 kilo sen London...varav 8 i USA...damn...1 är borta...de andra är mycket envisa...5 till annars sa jag till mig själv att jag inte får åka tillbaka till LA, sen flytta jag gränsen, och sen sa jag till mig själv att, wtf, som om något kommer att stoppa dig från att åka.

Att tänka på vad man äter är PAIN :( Att gå ut och gå varje dag är PAIN :( Jag bara rullar fram :P

Kommentarer
Postat av: Jenny

hahaha lina jag bara garvar och garvar! när du skriverom kolorier och sånt kunde det lika väl varit jag som skrivit... jag vill med vara smal!! smal inte som i nian men en tio kilo bort hade inte varit fel... intalar mej själv hela tiden att jag ska.. efter helgen.. efter semestern... efter det och efter det... jävla sambokilo jag har fått på mej !! grr... kom hit och gå med mej snart för fan... vi kan upp och traska på hallansåsen som jag bor granne med =) puss

2010-07-11 @ 18:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0