Mitt schema tills jag åkerBack to the top

Tors - ledig från jobb, fixa fixa fixa till fre o LA
Fre - B-day :D Styra upp tills tjejerna kmr hit för att äta och umgås
Lör - Antagligen bakis, fixa, inflyttningfest hos Nina, ut i HBG, sova hos Nina
Sön - Jobba
Mån - Jobba
Tis - Jobba
Ons - Jobba
Tors - Jobba
Fre - Jobba
Lör - Jobba, Catrins helg!?
Sön - Jobba, umgås med storasyster
Mån - Ledig...fixa allt det sista till LA, umgås med barnen, fika!?
Tis - Jobba
Ons - Jobba, flyga till Sthlm på kvällen
Tors - 11.05 är jag på ett flyg till NY för en weekend...happy B-day ro me from me.
Den 16:e augusti ät jag hemma i LA igen <3

Som ni ser är där inte så mycket tid, nu blir jag stressad, fan vad mycket som ska hinnas med utöver jobb och vad surt det kommer att bli att jobba 8 dagar i sträck, but it's a countdown.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0