MYYYYYYYYYYYYSSSSSSSSSSS <3Back to the top

Fan vad najs det var att sitta och mysa med några av mina tjejer sådär en tisdag kväll på Torstens (hur fan man nu kan döpa något till det). Shit, vilka pisamma samtalsämnen det blev och jag hörde nog en av de pinsammaste historierna norr om ystad alltså LMAO, dock ej hänt någon i innersta kretsen. På fredag ska jag mysa med dem allihopa (Sara o Klara är bortresta) här ute i mitt föräldrahem. Pappa ska vara grillmästare en stund och jag hoppas på fint väder. Jag hoppas även på fler sådana myskvällar efter jobb nu när jag har så ont om tid <3

Nu har jag ingen Zlatan, men hade jag haft hade jag kört samma måtto som hans fruga. Många mål, mkt mys, inga mål, inget mys...fast det hade ju blivit mys ändå och mottot, man kan inte göra mer än sitt bästa och för mig är du bäst...fan, får väl ta och skaffa mig en sportis. Älskar mys...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0