Sporty spice!? Militarystyle...Back to the top

Idag när jag skulle gå ut och gå min 2 timmars "powerwalk" så kom min bror på att jag borde ha en ryggsäck på mig med vikter i. Han tyckte väl inte att det dög med motion idag när han jaga mig runt i trädgården och skulle sätta sina äckliga fötter på mig (fotfobi). "Pappa, pappa, det är ett spöke som jagar mig, säg till han" :P. Pappa och bror har precis varit i Holland och gått Njimegen, dvs, de går 163km på fyra dagar, ja något sådant (varav militär tvätten bakom haha). Att man tar ut semester för att göra det är för mig en gåta.

Men fan vad man kan se sportig ut då ;) Haha och ja jag är ute och går i crocs, bästa skon ever made och den fulaste :P Eftersom mina fötter är fucked up så är de min räddning. Ett par nya införskaffas när jag är tillbaka i staterna och ett par Reebook easytone om de är vänliga mot fossingarna.

Sagt och gjort iallafall, jag gick med en ryggsäck med 5kg sandpåsar. Satan vad ont i axlarna nu, tack och lov att man har i-poden med musik så man orkar lite extra. När jag kom hem från USA så skulle alla vara uppmuntande med min viktökning..."man samlar ju mycket vätska i kroppen och så ju"...haha...I wish. Systers man tyckte inte jag var mulligare utan biffigare...haha, ja man vill ju vara tjej och biff....ahhhh.

Folk, speciellt C har förundrats över hur mycket jag gått upp utan att det satt sig "fel" ställe, ja min mage är fortfarande platt och jag fick stora boobs;)...a miracle skulle jag vilja säga. De kan inte riktigt förstå att jag gått upp 11 kilo sen oktober. Gick ner tre kilo nu hemma och gick upp ett igen, åt inte helt rätt några dagar ;) men jag har nog bara gått ner i bröst, det första som ryker :( De tycker jag gått ner, men ändå kommer jag inte i mina byxor. Muskler säger dem, titta inte på vågen...awww...alla är så söta som försöker uppmuntra mig, men nä det är fett och det ska bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0