Titta vem som är hos mamma :)Back to the top

Haha...ja det låter väl lite skumt och ha delad vårdnad om ett par katter, men kärleken till dem är iallafall inte slut. R har ju dem för det mesta...dahhh...men nu när jag är hemma så har jag våra små bisebebisar. De är riktigt mysiga, men jag har inte saknat allt hår...suck.

Min son Festis...efter mitt beroende till just Festis :P

Min lilla dotter LaLa...japp efter mitt/vårt choklad addiction...hade det blivit en tredje, vilket det inte hade, men om så hade den hetat Felix efter mitt ketchup beroende haha.

Här hemma hos mormor och morfar får de vara ute i det fria lite också och Festis är ute och ränner as I write och kommer nog inte in i första taget. Mina föräldrar säger åt mig att kalla in min son för han kommer bara när jag kallar haha...gullungen. Har blivit standard nu att jag är deras mamma och de är min dotter och son i alla sammanhang nu :P, vilket gör att det blir fina upplägg för skämt ibland :) Men det är några riktigt speciella katter iallafall och jag är glad för den lilla stund jag kan ha dem <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0