Too much of anything will make you sick...Back to the top

Även om man älskar personer och saker så finns det alltid en gräns. Jag önskade jag kunde nå gränsen där jag typ aldrig mer vill äta choklad, men sen finns det ju en anledning till att min katt heter LaLa.

Nu är jag lite trött på Sverige och speciellt på jobb. Även om jag inte ville lämna LA så finns det dagar då LA och skola står mig upp i halsen att jag vill byta en stund. Vara i Sverige en dag ;) och jobba istället för att plugga. Oki, nu har jag kanske lite mer rastlösa ben än andra, men ändå, för mycket av vad som kommer att göra att det står dig upp i halsen hur mycket du än älskar. Men nu längtar jag hem, hem till LA, till min/vår lägenhet. Max åkte tillbaka idag, lyckosten får ha lyan själv i 2 veckor. Andra hyran man betalar nu för att inte bo där.

Men nu har man vant sig lite vid att vara hemma...inte för att något eller någon skulle kunna få mig att stanna. Nu man snart i "den andra världen" igen, där ni inte "finns". Men trots att det känns, så skulle jag sätta mig på ett plan imorgon om jag kunde, dock inte utan ett farewell partaj ;) Jag är ledig mån och fre, lör för min födelsedag. Sen jobbar jag 7 dagars vecka för att vara ledig måndagen den 9:e, sen jobbar jag två dagar och sen åker jag. Det är inte många lediga dagar kvar...

LOL...even too much of me will make u sick...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0