Vad gör jag en fredagkväll?Back to the top

Idag bryr jag mig inte ett smack om att det är fredag. Var ute med tjejerna igår och det tog på krafterna att gå till jobb idag. Ska jobba både lördag och söndag, 6 dagars arbetsvecka snart över. Så här sitter jag en fredagkväll och lyssnar på musik och tittar i SMC kurskatalog som jag hämtade av Max idag. Måste planera annars blir jag galen haha. Sen är det ju det här med ekonomin...hmm...att hushålla...fick inte lön idag som lovat så där är 110kr på mitt kortkonto. Där är ju något kvar ;) Till en hel biobiljett :D Sugen någon?

Tiden börjar bli knapp nu. Kanske ska jag lägga ut vilka som är mina lediga dagar från jobb så får ni boka mig haha ;) Nej, men det är ju en del som ska hinnas med. Nä, imorgon ska det göras listor och sorteras bland mina grejor så jag kan börja packa till LA...ja, redan :D

Nä, nu ska det sovas...tänker att det är dubbelt betalt i helgen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0