Yesterday I got a crush <3Back to the top


Vi var väl en hel del som såg VM finalen igår, älskar finaler. Jag anade från början att Holland skulle ta sig långt och eventuellt vinna, och när Sverige inte är med så blir det de oranje som man fick heja på. Brukade ha på mig en Holland mys tröja för något år sedan, så kanske därför :) Hup Holland!

Sport när den är som bäst ;)

Vad ser jag...jo nr 2...Van der Wiel...jag brukar inte vara sådan, men jag fick nog en liten crush där haha. När han fick gult kort fick vi se att han heter Gregory...naaw...so cute. Jaja, en liten crush får man väl ha :P

Holländarna pratar så roligt, jag kan lite tyska, men när holländarna pratar är det mycket få ord jag förstår, men det är ju deras språk och det skiljer sig väl som svenskan, norskan och danskan kan jag tänka mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0