-Im so gangsta you find me studying a friday night-Back to the top

Hittade motivationen efter två monster, ska bara undvika att studsa runder och klättra på väggarna nu lol. Hittade en jättebra artikel till min conclusion, bara fem sidor till på min paper att skriva...ahh...varför skulle jag avancera så mycket...nörd nörd nörd. Klockan är sen en fredag kväll och här sitter jag och pluggar (well inte just nu ;)

Har även sammamställt en slideshow till vårt final project i photoclass där jag satt ihopa alla våra vegas bilder...girls night out in Vegas...låten vi ska ha till ska vara swedish girls remixen haha...ska se om jag kan göra ett youtube klipp av det sen så ni kan få se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0