Are we human, or are we dancer?Back to the top

Will your system be alright? When you dream of home tonight.
There is no message we're receiving, Let me know is your heart still beating?

Jag känner mig verkligen inte som människa nu och har inte gjort på ett tag. Så sliten att jag inte vet var jag ska ta vägen, att jag ens kan prata och stå är ett mirakel. Så fort jag har fått sömn och återhämtat mig, antingen från fest eller plugg...så släpper man ner garden...chillar...och sen är man tillbaka i det tillståndet igen. Jag antar att Sverige kommer att vara lite sundare för mig, både med vikt och livsstil.

Ge mig sömn och jag kommer att vara LINA igen :) a human and a dancer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0