Cooking, disciplin...teach me :PBack to the top

Är så sliten att det finns inte, men idag lagade mamma goooood middag så jag fick rycka upp mig. Pannbiff, sås, potatis och lingon...mums...och svensk mjölk på det. Syster med man och barn var över också...gud vad jag saknat de små liven. De såg extremt coola ut sina LA t-shirtar jag köpt :) Lillebror tittade in senare och pappa är inte hemma denna helgen :(

Peace tecken var det tänkt...såg inte att T2 gjorde ett annat tecken och T3 försöke med sitt pekfinger haha...gullunge...och det går inte att missa att T1 tappat tänder.


Märks att man är hemma och blir lite omhändertagen igen och att mamma inte är van vid att ha oss barn hemma. Skulle värma lasange när jag kom hem igår och mamma började värma den, sen skulle hon känna så att den var varm när jag tog ut den. Nä, det var den inte så jag fick sätta in den igen och tog ut den igen...hon skulle kolla ifall den var varm igen och då säger jag "Mamma, jag vet för tusan hur man värmer mat i en mirco". Jag började äta och lasangen var fortfarande kall...hade jag rest mig och varmt den mer så var det ju bevis på att jag inte ens kan micra mat, plus att vem orkar.

Idag frågade mamma om jag kunde hjälpa till med maten...blev det så...nä...for the best...när jag väl dök upp och fråga om hon ville ha hjälp så frågade hon om jag kunde tömma vattnet till potatisen utan att bränna mig..."Klart jag kan, är väl inte tafatt"...jag brände mig...ställde tillbaka potatisen utan vatten på plattan så att de brändes lite. Jag har sagt att det är bättre att jag inte är i köket...oki...


Först nu har jag förstått hur pass mycket jag gått upp när jag inte kom i mina fetto jeans...Tessans kommentar..."Ohh...aouch". Nä, här ska inte ätas onyttigt...till jag hittade O'boy...min lillebror tittade på mig när jag höll O'boy paketet...jag stirrade argt tillbaka och sa "Don't you fucking judge me"...haha..fan vad vi garva...disciplin...vad är det för något? Lär mig...

Mami: "Va, är mjölken redan slut, ja det märks att Lina är hemma igen" Haha, då ska hon känna på ketchupen...till mitt försvar var flaskorna nästan slut...


Oh no a fuck you sign...do I have bad influence on the kids? Nahh...they knew it already ;) Världens bästa mosti är hemma :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0