Error Error...Back to the top

Alltså jag fann precis mig själv liggandes väldigt illamående i fosterställning. Kan det vara att jag åt flingor nyligen, kan det vara att jag druckit för mycket monster, lr kanske behöver mer?  Är det att jag förbannar mig själv för att jag valde ett allt för avancerat ämne när jag kunde tagit ett mycket lättare, eller är det stressen och pressen jag känner?

Jag kommer att vara flintis efter att detta arbetet och mina finals är färdiga, om jag någonsin blir färdig...jag är rädd att min hjärna ska säga error error och kasta in handduken...

Fick precis mess av lillebror :) bara det att jag låg visst på min telefon, skrämde mig från vettet...nä vänta...vettet förlora jag när Max nästan skrämde livet av mig innan idag...lr nä...mitt vett förlora jag nog för länge sen haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0