Finals are coming up...Red Bull is coming down...Back to the top

Det kommer att vara slitigt i skolan fram tills jag slutar den 15:e. Jag ska parkera mig själv i biblioteket varje dag (nästan) och tvinga mig själv att få saker gjort. Har dock ingen motivation alls, känner faktiskt för att ge upp. Inte för att jag inte klarar det, utan för att jag som vanligt har så lite ork att jag måste fuck things up...that's me...borde plugga halva terminer bara haha.

Me n' C...two retarded brats trying 2 make it in school reconnected this weekkend :)...2 fun 4 our own good...

  • Till 9:e...Researchpaper 10 sidor i engelskan om the international system and the struggle for power. What will happen after the United states unipolar hegemony moment in history is over? Which polarity, which emerging powers and potential outcome? FUN...well...
  • Till 8:e...Final project in photoclass...a slideshow of about 30 pictures telling a story. Our story...girls night out...
  • Runt 10:e...2 section final på två olika dagar i engelskan...essay och grammatik tror jag..
  • Till 10:e...Final i journalistik, varav ett prov och en amerikansk resume ska skrivas.
  • 14:e...final quizz in internationl politics...HARD...with an analyzing essay...
  • 15:e...SCHOOLS OVER
  • 17:e LINA FLYGER FRÅN LOS ANGELES
  • 18:e LINA KOMMER HEM TILL SVERIGE

Hur många Red Bull och Monster kommer att slinka ner innan detta är över?...förbered er på att det är ett vrak som kommer hem...men gud vad skönt det ska vara att jobba ett tag istället för att plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0