Flubber took a early morning, once in a life time, walk...Back to the top

Vaknade 4.30, försökte sova mer, gick upp kl 6 för att äta frukost och läsa tidningen, sen var det dags för en timmes promenad i skogen. Nothing like the woods, fresh air, singing birds, bugs and spider webb. Ni måste erkänna att detta var väldigt hurtigt av mig, men kommer nog aldrig att hända igen, så tidigt på morgonen menar jag :P Mamma var imponerad...fick ett "oooooh"...coming from my mom it's like standing ovations ;)

Sa till Gabbi igår att jag kände mig som flubber, men hon sa att flubber är nog bättre än stickan jag var när jag lämnade. Suck, kunde inte se hur smal jag var då, precis som jag inte kunnat se att jag är flubber tills nu.


Som vanligt är det som att resa tillbaka i barndomen när man är ute och går här.
Jahapp, där har man fiskat grodor hundra gånger, där stack jag mig på ett bi första gången, där inne hade vi utflykt med skolan...wohooo. Gick inne i skogen och helt plötsligt låg där en död mus mitt på stigen...synd, den var så söt...gick en bit till och där låg en till...mysko...i en sekund tänkte jag starta en crime scene investigation, men kom på att jag är fan inte 7 år längre haha...trip down memory lane messes with your head.

Det värsta med att gå i skogen är när grenar bryts och det prasslar i gräset. Jag tänkte att är där ett jävla vild svin där inne så ska jag klättra upp i jut det där trädet...yeah right, som om jag kommit upp i det trädet och även om jag hade, så hade det inte varit fort nog haha. Låt mig inte möta ett vild svin eller har pappa skojat om det!? Han har ju även sagt att jag var ett troll som de hittade ute i skogen...

Jag gick UTAN I-POD, den är död, fick inte med mig laddaren för Anel låna den...suck...conclusion...one hour in the woods without an i-pod means I'm totally sain haha. Det spelar ingen roll hur mycket kraft du använder när du stirrar på din i-pod, den laddas inte ändå, just so you know :P Starting to believe that there is no force ;)


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej Lina - Välkommen hem gumman!! .......... Nu är du hemma i Sverige så nu är det svenska som gäller, du är väl för sjutton inte Silvstedt eller Dolph! Kom igen!!

Njut nu av att vara henmma och dissa inte Sverige så mycket. Du ska vara stolt över ditt ursprung och skatta dig lycklig att du är född i detta landet! Här har du gått gratis i skolan, fått mer eller mindre gratis sjukvård och trygghet osv osv det är såå mycket som är bra med detta landet i jämförelse med de flesta andra länder i världen.

När får du resultat på tentorna? Kramis!

2010-06-20 @ 18:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0