I don't have time 4 a fuck everything I hate u all day...Back to the top

Inatt var jag så jävla förbannad att jag inte kunde sova. Disrespectful var ordet som poppa upp tipp som täpp. Var så sjukt trött, men mitt huvud ville inte släppa att vara förbannad...när min limit är nådd så kommer allt på en gång. Jag fick inte sovit förrän klockan 9 på morgonen när jag fick tillbaka mitt rum som luktade så mycket rengöringsmedel att det stack i näsan. Nu har jag sovit lite så jag kan plugga till min final imorgon som jag kommer att misslyckas med så fett.

My life philosohy last night: Don't get attached or depentdent  on anything or anybody...

Your material stuff will break or get out dated...
Your pet will die...
Your friends will talk bs, backstab or dissapoint u...
Your boyfriend won't last, all things come to an end...

Still you can't live without...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0