I've given you too much, but I'm takin back my loveBack to the top

You've made yourself cold. You take these things if they mean so much to you, I gave you your dreams cause you meant the world. You already know I'm not attached to material. I'd give it all up, but I'm takin back my love.

Såg denna videon igår på natten när vi druckit lite rödvin och djävuls sidan dök fram i mig haha. Jag hade tyckt det hade varit oerhört härligt att få ut de aggressioner jag hade i en av faserna efter seperationen genom att ta i sönder "våra" grejor. Fick ju inte ut så mycket av delningen ändå, eller jag hade snarare ingen nytta av grejorna just då eller nu för den delen, så för mig hade de lika bra kunnat slås i sönder :P

 

Jag kommer ihåg att jag skolka från skolan, ställde mig i kö utanför SIBA med alla spelnördar för att köpa ett X-box 360 till honom i julklapp. Ett problem bara, de släpptes just då typ bara 1500 i hela Sverige och denna butiken fick kanske 5 eller något. I've got one...connections :P Men det är också en av sakerna jag helst skulle ha tagit i sönder. Men va fan...jag kan aldrig vara arg länge så det var då det, men visst ger videon en lust att slå i sönder saker!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0