Think I got it...just maybe :PBack to the top

I think too much! Skolsystemet i USA är helt upp åt väggarna cp. Det är inet konstigt att det finns så många college drop outs. Med alla general subjects och transfer requierments så läser ju ingen vad de egentligen vill läsa. Men jag ska stanna där hur jävligt skolsystemet än är. Political science ska vara mitt major fast det för närvarande är liberal arts på SMC, de har inte pol sci som major. UCLA tar bara in på fall, så då ska jag se till att ta mig ut och jobba på båt med utgångspunkt i Frankrike nästa vår och tjäna ihop pengar till university :) Vad sägs om det? :D...som vanligt är jag väl lite väl optimistik. Ska söka tio ton stipendier.

Jag vill bara inte vara kvar här...nu gnäller jag igen. Men jag har ett nytt liv nu och jag ska få det att funka.

Det lutar åt en one way ticket back to LA...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0